Friday, July 12, 2013

Pdf یادداشت های یک مهاجر افغان

" فرض کنید یکی در راهی ناشناخته در جنگلی دور می رود و در هر پیچ راه تکه ای از پیراهن خود را بر شاخه ی درختی می بندد ، تا دیگران یعنی اینده گان بدانند که او از چه راهی عبور کرده یا اگر خودش در این وادی سرگردان شد بتواند با دیدن این تکه پارچه های اشنا مسیر بازگشت را پیدا کند .

 

مقاله ها چنین تکه هایی هستند "

 

این بخشی از کتاب " ما می مانیم " نوشته ی " مسعود بهنود " روزنامه نگار مشهور ایرانی ست . مسعود بهنود می گوید مقاله ها حتا نه تکه ای از پیراهن که بخشی از وجود نویسنده است . و نشان می دهد که او در لحظات مختلف از زندگی اش چه حس و حالی داشته درست شبیه پست های وبلاگ هر وبلاگ نویسی .

 

وقتی برمی گردی به مثلا یک سال قبل ، ناگهان پستی که در ان زمان نوشته ای سرگرم خواندنت می کند به یاد می اوری که انوقت ها چه در وجودت می گذشت ، دوست داری بالن خیالت را رها کنی ، چیزی همچون ماشین زمان تو را می برد به ان تاریخ ،

 

یکی می گفت : نوشته ها همچون کرم هایی هستند که در سر ادم می لولند اگر انها را بیرون و روی کاغذ نیندازی ارام ارام مخت را می خورند ، ارام و قرار را از تو می گیرند و رهایت نمی کنند ، در حقیقت ما نویسنده ها بیمارانی هستیم که این تنها راه درمانمان است .

 

چه که مسائل دنیا و انچه در اطرافمان می گذرند برای مان مهم است ، نمی توان همچون رهگذری نا اشنا از کنار مسائل بی دغدغه و بی خیال گذشت ، ما می خواهیم دنیا جای بهتری باشد برای زندگی ، می خواهیم فکر کنیم کسی پیدا می شود که این چیز ها را می خواند ، و نظرش راجع به تو و دنیا و انچه می بیند اگر عوض نشود ، لااقل فکر خواهد کرد.vebbikas.blogfa.com

 

پی دی اف یادداشت های یک مهاجر افغان شامل 277 پست این وبلاگ است که دوستان علاقمند می توانند از لینک زیر ان را دانلود کنند. و اگر خواستند در اوقاتی که به اینترنت متصل نیستند ان را روی تبلت ، لب تاب ، کامپیوتر شخصی  و یا گوشی هوشمندشان باز کنند.

 

این پی دی اف شامل تصاویر، لینک ها  و نظرات خوانندگان بلاگ نیست ، بلکه تنها حاوی متن است.

 

دانلود Pdf   یادداشت های یک مهاجر افغان

 

حجم   1:58 mb

اگر نرم افزاری برای باز کردن این فایل روی سیستم ندارید ازاین نرم افزار استفاده کنید.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...